Tarih: 22.08.2024 05:33 31

VASKİ’den 3 ay içerisinde 14 bin 953 çalışma

VASKİ’den 3 ay içerisinde 14 bin 953 çalışma

VASKİ’den 3 ay içerisinde 14 bin 953 çalışma

Van Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (VASKİ), 3 ay içerisinde 14 bin 953 çalışmaya imza atarak, kısa zamanda önemli işler ortaya koydu. Abone İşleri Daire Başkanı İhsan Geylani, “Ekiplerimiz haftanın 7 günü sahadalar. Yurttaşların mağduriyetlerini giderme noktasında özverili bir çalışma yürütüyoruz” dedi.

Van Su ve Kanalizasyon İdaresi (VASKİ) Genel Müdürlüğü’ne bağlı Abone İşleri Dairesi Başkanlığı, 3 aylık sürede yapılan çalışmaları kamuoyu ile paylaştı. Yoğun mesai harcayan VASKİ ekipleri, 3 ayda binlerce iş ve işlem gerçekleştirerek, yurttaşlara sorunlarını gidermek ve daha iyi bir hizmet vermek için yoğun mesai harcadı. 

3 ayda önemli başarılara imza atıldı 

3 ay gibi kısa bir sürede yapılan iş ve işlemlerin yer aldığı çalışmalarda, 849 adet yeni abone, bin 316 yeni sayaç takma, 53 adet kalibrasyon (sayaç test), 2 bin 7 adet devir alınan ve yapılan abonelik, 147 adet sayaç arıza ve sızdırma işlemi, bin 503 ad4et yazılı uyarı, 831 plaka takma, bin 121 abone sayaç karışıklığı, 28 adet tarife değişikliği ve 7 bin 98 hane denetimi olmak üzere toplam 14 bin 953 adet iş işlem gerçekleştirdi. 

Sorunlara anında müdahale ediyoruz

Göreve geldikleri günden bu yana yoğun bir çalışma içerisinde olduklarını ifade eden Abone İşleri Dairesi Başkanı İhsan Geylani, “Ekiplerimiz haftanın 7 günü sahadalar ve yoğun bir çalışma içerisindeler, vatandaşlarımızın iletmiş oldukları en ufak şikâyet dahi bizim için önemlidir ve anında müdahale ediyoruz” dedi. 

Sahada bulunan ekiplerin çalışmalarını hızlandırdığı dile getiren Geylani, “Abone İşleri Daire Başkanlığı’nın çalışma alanı direk halkı ilgilendirdiğinden ekiplerimiz daima sahada ve çalışmalarını aksatmıyorlar. Vatandaşlardan gelen şikâyetleri değerlendiriyoruz ve sahada bulunan ekipler soruna anında müdahale ediyor. Yurttaşların mağduriyetlerini giderme noktasında ekiplerimiz çok özverili çalışmalar yürütüyor” diye konuştu. 

‘Mobil araçla bir ilke imza attık’

Yeni getirdikleri mobil araç ile bir ilke imza attıklarını ifade eden, Geylani, şunları söyledi: “Mobil aracımızla yerinde abonelik yapma hizmetine başladık. Abone bilgileri eksik olan vatandaşlarımızın, abone bilgileri saha ekiplerimizce güncelleniyor. Bu çalışmamız vatandaşlarımızın mağduriyetini tamamen gidermiş durumda, Ayrıca sahada yapılan çalışmalarda görülen usulsüzlüklerin düzeltilmesi için gerekli çalışmalar anında yapılıyor.”


Van,Van Belediyesi
belediye365.com

Yükleniyor

Yükleniyor

Yükleniyor


KAMUOYUNA VE BASIN’A AÇIK ÇAĞRIMIZDIR!

MHP’DEN YENİ YEMİN POLEMİKLERİNE YANIT…

Erdoğan; Külliye'de Jimnastik Kulübü'nü Ağırladı

Düzce’de Kur’an Kursları Açılışı Yapıldı

Esenyurt Belediyesi Hizmette Sınır Tanımıyor

KÜÇÜKÇEKMECE ZABITASINDAN DENETİM

Damat'tan Balcıoğlu'nun İddialarına Yanıt

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Kırım Zirvesi’ne video mesaj

Üç Bakan Narin'in kabrini ziyaret edecek

Başkan Büyükkılıç, AK Parti 166’ncı Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’na katıldı

Yenilenen altyapı ile Semerciler Mahallesi yoğun yağışlara karşı güvenli hale geldi

Hem kazandırdı hem de korudu

Edirne’de gururlandıran ‘Sakarya’ tablosu

Bakan Güler Kazakistanlı mevkidaşıyla buluştu

Edirne Kadın Platformu’ndan Narin Güran protestosu

İNESMEK ve enstrüman kursu kayıtları başlıyor

Sakarya'nın 'hayat timi' acılara siper oldu

Manisa'da gönüllülerden çevre temizliği

Muğla'nın çöpten ürettiği elektrik yaklaşık 1 milyon hanenin tüketimine eşit

Baraçlı: "Ormanya marka yönetiminin en güzel örneği"

Hentbol Erkekler'de 3. hafta maçları belli oldu

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.